21 Disember 2011

WORDLESS WEDNESDAY!!!!

16 ulasan:

TiTi berkata...

how sweet! hehe :D

saffiya_aleesya @ echa berkata...

to: TiTi

sweet like you ;-)

LydSunshine berkata...

:) really sweet.. Kencing manis dibuatnya.

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To: LydSunshine

adoiii jgn la sampai kencing manis huhuhu kang saya plak yang disalahkan hahaha

~kiinaa~ berkata...

betul tu :)
sungguh sweet :)

sharahgorgeous.blogspot.com berkata...

sweet mcm aku la tu....

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

wah2..so sweeeeettt!!

Lya Colours berkata...

tq sebab cakap i sweet. hehehehe

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To: ~kiinaa~ & nuyui

like you all..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To: sharahgorgeous

ha'ah hang memang sweet pun sampai semut pun leh mai kat hg hahaha

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To: Lya Colours

sama2..ko kan kawan aku jadi mesti laa sweet..semua yang jadi kawan aku semua sweet ok..tak mo jadi musyuk punya orang tau!!!

aimie amalina berkata...

awwww
sape2??
saya ke?
hehehhee

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:aimie amalina

yer awak ler tuuu sape lagi..ahakss

babYpose berkata...

Sweet as u, tima kasih folo, suka tgk blog u, cantik!

babYpose berkata...

Lupa plak nk bgtau, sy pun folo blog u. Hugsss

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:babYpose

time kasih yer..;-)