18 Januari 2012

Wordless Wednesday...!!!!





26 ulasan:

msredcheesecake berkata...

Lelaki kalau tak tahan dengar pompuan membebel toksah kapel... Hheee

Cikpuan rara berkata...

betul kata kakak red =)

IntaNBerliaN berkata...

hihii..

tpkan sbnarnya, ada jugak llaki suka berleter tau... adehhh... xtahan telinga..hihii

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:msredcheesecake

hahaha emo ekk..biasa laa lelaki anti bebel..

shera haifa berkata...

hamboi.. kick terus.. bila nak cari lah nanti..hehe

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Cikpuan rara

wah ms red dah ada penyokong hahhaa..yer kita mesti sokong!!!

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:IntaNBerliaN

yer betul lelaki kalau dapat berleter lagi laa teruk huh penat telinga ni mendengar

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:shera haifa

hahaha kesian terus kena kick kan!!

Si BuDaK KaChAk berkata...

kalau saya yg lelaki ni yg suka membebel camner ek??hehehe

shahrazali berkata...

masa dulu2.....awek2 sblum ni la..jarang bebel2 ngn sy..sbb segala bebelan selalunye sy ada jawapannye....hehehe..

kdg2 bebelan mereka akan habis dgn ayat "ade je la jawapan dia",,,,then dia diam sekejap,,sy nyanyi skit lagu dia suka...terus dia kembali senyum seperti biasa..hehe..

محمد شهريل القنيطري berkata...

haha..kenapa bnyk post pasal wordless wednesday spnjang bw..hihi,btw memang fitrah wanita mcm tu..lelaki kena sabar ler

laskar pelangi berkata...

hik2..nakal je gambar ni =D

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Si BuDaK KaChAk

ha tu namanya kena tukar laa jadi nama pak bedak kuat leter hehehe

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:shahrazali

wahh siap nyanyi2 lagi kat awek ekk bagus2 ada teknik memujuk yang tinggi hahaha

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:محمد شهريل القنيطري

yer betul tu lelaki kena sabar dah mmg hobi org perempuan macam tu hehehe

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:laskar pelangi

hehehe nakal ekk

Lya Colours berkata...

hoih kejam nya nak menendang.hehe

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

btoi sgt tu..ahakz.

Kancil 8349 berkata...

komunikasi dua pihak amat penting

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Lya Colours

hahaha kasi tendang laaa

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:nuyui a.k.a miss YUI

hahaha kuat bebel je jadi laa mcm tu

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Kancil 8349

yang ni 1 hala jer kan...

wahida berkata...

adoi la...siap diterajangnya pompuan tu...eii..tak suka tau laki cenggini...nyampah!!

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:wahida

sian jer kat pompuan tu kan huhuhu tak suka tak suka tak suka!!!

miss niedNied berkata...

yg last kejam. hahaha :))
nice one! :)

saffiya_aleesya @ echa berkata...

to:miss niedNied

hahaha kejam kejam!!