04 Januari 2012

WORDLESS WEDNESDAY!!!










36 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

smpai skg xtau nak wat camne..hikhik..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:nuyui

buat kubik ni memang susah tp dr situ kita dpt fahami sesuatu..
fahami maksud tersirat!!!

Lya Colours berkata...

saya x pandai main ini benda. huhu

ikatankasihku berkata...

moral : berkat kesabaran, pasti jumpa jalan penyelesaian...hohoho

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To: Lya

aku pun..penat pusing2 tapi tak pernah dapat..huhuhu

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:ikatankasihku

yer betul tu..susah macamna pun masalah tu kita selesaikan dengan sabar dan akhirnya kita berjaya hadapi semuanya..

LydSunshine berkata...

Saya tak pernah cuba utk selesaikan. Sebb mmg tak minat. Nampak sgt otak ni malas nak bekerja. Keke.

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:LydSunshine

mula2 ok pastu makin lama makin geram jer sebab tak dpt selesaikan..huhuhu

Masya berkata...

mmg tak pernah berjaya hafal step dia...

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Masya

takpe leh cuba lagi lain kali kan..macam laa aku leh bg settle hehehe

Kancil 8349 berkata...

ndak mahir main benda nie

Ieda AlHabsyi berkata...

suka tgk org main ni sebab ieda sniri tak pandai main hehehehhe! :)

Teenager Housemaid berkata...

bila kita fokus, bersungguh2 dan bila berjaya menyelesaikannya..
ia adalah kejayaan n kepuasan yg kite sndiri sukar utk fahami..

kerana kite da letak put alot of effort..

tapi, bila tak berjaya pun susah utk difahami,
sbb kite dah put alot of effort..

yg penting, main kubik ni mencabar minda..huhu

IntaNBerliaN berkata...

smpai sekarang sy xpenah berjaya main ni...hihii

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Kancil 8349

ermm sama laa kita..huhuhu

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Ieda AlHabsyi

yer betul tu..mungkin diorang dah tau step2 dia kot..tu yang laju jer selesaikan..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Teenager Housemaid

yer sangat3x mencabar minda..bila dah geram sebab pusing punya lama tp tak boleg gak settle rasa cam baling jer kubik tu hehehe

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:IntaNBerliaN

saya pun..sedih tau huhuhu

Munnafendy berkata...

menyakitkan hati main menatang nih..haha!

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Munnafendy

hahaha tau takpe..geram jer kan!!!
susah sangat..

~kiinaa~ berkata...

saya PALING bodoh main bende ni. haha :D

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:~kiinaa~

aik takmo la ckp camtu kina..tak pandai pun buat2 pandai jer ahaks

ubaidillah zulkefli berkata...

cara paling senang nk buat ni...due step jek..pecahkan...pastuh pasang satu2..hehe

step 1 jek gune logik..step laen sume hapal jek..

khairul berkata...

abg x reti main

sempoi tak keta ni?.http://gilamodified.blogspot.com/2012/01/micro-commuter-concept-car-from-honda.html

shahrazali berkata...

x reti gk main benda ni..dulu prnh bljar,,tp separuh jalan jek...

mksud disebalik,,,segala masalah boleh diatasi dengan kuat berusaha dn mencuba pelbagai cara...

cehhhhh...haha...

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:ubaidillah zulkefli

suka step 1..yer kita pecahkan hahaha

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:khairul

ha ler reti modified keta jer kan!!!

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:shahrazali

tak kisah laa separuh ka suku janji ada gak belajar step sebenar kan..

p/s: ayat maksud di sebalik tu agak jiwa2 ar ahaks

.: iEyLa :. berkata...

suka main benda nih..hihi

babYpose berkata...

Salam, mmg asyik la main ni, salam perkenalan :-)

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:.: iEyLa :

kalau suka kena selalu main kubik ni..baru leh bagi otak tu aktif jaa

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:babYpose

salam kenal utk awak juga..tq sebab sudi tinggal komen yer

aimie amalina berkata...

smp skrg buat ni x penah nak lepas
hehehehe :p

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:aimie amalina

sama laa hehehe

Ibu Lala berkata...

Kecik kecik dulu akak suka main benda ni. Sekarang dah x leh sbb klw byk pk pening..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Ibu Lala

skrg dah tak boleh sebab banyak lagi yg nak dipikir ekk hehehe