22 November 2011

Hadiah Buat Blogger Terpilih

Assalamualaikum..hari ni aku nak tunaikan janji yang aku dh buat pada hujung bulan lepas..leh tengok kat entri aku yang lepas >> NAK PEGI BERCUTI<<..aku dah janji aku nak bagi hadiah pada sape2 yang bagi komen dan cadangan berkenaan tempat untuk aku bercuti dalam Malaysia jela hehehe..so aku dengan seikhlas hati telah memilih lyacolours sbb dh bagi satu idea untuk aku..time kasih yer Lya..Aku harap kita boleh terus berkawan walaupun masing2 xpernah jumpa hehehe..Jadi Lya terima ler pemberian aku yg tak seberapa ni ok!!! ;-)



p/s: aku dh siap bungkus hadiah ni..sedia untuk di pos je..

4 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

wah..bertuahnya..hehe.

Juey Hame berkata...

comel >_< nk jugak. hehe :p

saffiya_aleesya @ echa berkata...

hehehe comel ekk..nanti klu next entri Juey Hame ngan Nuyui join lerr leh dpt hadiah ekekekek

Lya Colours berkata...

waaaa tomel !!! tengkiyuuu
tsk tsk terharu