18 November 2011

Coklat Buat Yang Tersayang :-)

Pagi ni ada kelapangan sikit jadi aku awal2 dah update blog..bukan pe saja nak update awal2 kang tetiba aku sibuk langsung aku xdpt nak layan blog aku..baru2 ni aku ada order coklat untuk Encik Saiful..mcm biasa laa aku kan berpewatakan romantik jadi aku bagi laa something yang boleh buat Encik Saiful tersenyum malu2 gitu..memang laa aku ni kategori garang tau tapi dlm hati bunga-bunga cinta ok!!!..jiwang siottt!!! hehehe tapi ape pun time aku bagi coklat ni kat Encik Saiful, dia tersenyum2..bangga ler tu bila mengekspresikan cinta pada coklat..

4 ulasan:

Fazleyatul Aini berkata...

so sweet. saya tak pernah bagi coklat. tak romantik kot. sebab saya dgn partner otak gila punya. hehe

saffiya_aleesya @ echa berkata...

haa pasni Lya bagi ler coklat pada partner Lya plak ekkk..cuba try test mesti si dia makin bertambah2 syg kat lya..ni petua ni tau ekekekek

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

wah..sy pernh bg pd si dia..hehe..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

wahh bagus laa nuyui..;-)