25 November 2011

Hot Pink Kembali Lagi..

Assalamualaikum semua..
Pagi Jumaat ni aku nak update Handbag & Wallet terbaru yang jadi antara koleksi kesayangan aku..
Aku dan warna pink memang sukar untuk dipisahkan..bila tengok warna pink je mesti terasa nak je memiliki barang tersebut..tp tgk kemampuan aku la jugak kan.dah kalau warna pink pun tapi harga mahal ya ampun kirim salam jela kan..
ok la malas nak story panjang2
aku bagi korang layan gambar je yer..

p/s: kalau korang nak order kat aku pun boleh jugak..
boleh email aku untuk harga yer!!!






7 ulasan:

Fazleyatul Aini berkata...

wow so pink. cute

saffiya_aleesya @ echa berkata...

cute ekk..hehehe

cik ika berkata...

SHUKE GILER PINK..

Fadzli Amir berkata...

Salam kenal...
Datang dari blog Lya Colours..hehhee...jiran je nihh..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

@Fadzli Amir
salam kenal..k tq sbb singgah blog echa..tq jgk sbb follow yer..

EkaTikah berkata...

cantiklah..pink gitu..suke2...hehe :)

~Beb~ berkata...

Awww schuweeeeeeeeeeeet! Mcm Jimmy Choo design.. Naiss