22 November 2011

Give Away Lydia Miza.Com


Assalamualaikum..
hari ni aku nak join Give Away Lydia Miza.Com
syarat2 GA LM ni dia nak tau barang apa yang kita nak hadiahkan
sempena birthday dia nanti
Disebabkan LM  tak kisah dengan hadiah apa yang aku nak bagi kat dia
 jadi aku bercadang pilih hadiah
Bear Yang Comel
 sempena harijadi LM nanti..
biar sekecil dan semurah mana pun hadiah yang diberi pada seseorang tu,
kita harus menghargai pemberian itu
kerana apa yang penting adalah keikhlasan
apa pun Selamat Hari Lahir yer Lydia Miza
semoga panjang umur dan dimurah rezeki..
 moga segala urusan Miza untuk mencapai cita2 dipermudahkan
dan menjadi kenyataan
walaupun dalam dunia berblog ni kita xpernah jumpa
namun kita akan tetap jadi kawan ok!!

Nak Join?? Klik sini ok--->>>Give Away Lydia Miza.Com
tarikh tutup: 23/11/2011

2 ulasan:

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

tq dear sudi bg hadiah bear yg cumil..terharu sgt2.ye..kita kwn.tq dear...huhu.nak nanges lak.

saffiya_aleesya @ echa berkata...

alalaa jgn la nangis..klu Miza nangis Echa pun nak nangis..
NAK TISU...HUHUHU