22 Februari 2012

WORDLESS WEDNESDAY!!!!


44 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

senyuuuummmm..

LydSunshine berkata...

senyum je? tak perlu kata apa2?

nur anis berkata...

senyum...:)

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:nuyui a.k.a miss YUI

;-)

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:LydSunshine

senyum je kak..;-)

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:nur anis

anis kena senyum selalu yer!!!

IntaNBerliaN berkata...

senyum sokmo.. barulah kita akn jd awet muda..hihii

p/s : join tau echa.. hihii

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:IntaNBerliaN

yup awet muda tak payah cucuk sana cucuk sini hahaha

noor berkata...

senyum tak perlu kata apa...lalalalla

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:noor

;-)

Mr.Clive berkata...

will try my best... :)

Lya Colours berkata...

senyum lah senyumlah ahai cek mek molekkkkkkkkk

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Mr.Clive

senyum jela xpayah laa try2 hahaha

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Lya Colours

ko ni kira nak nyanyi jer..aku sumbat mikrofon kang hahaha

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

ko senyum sebab dapat rantai besar serupa gambar tu ke : )

maszull berkata...

assalamualaikum....senyumlah kerana ianya satu sedekah...:)

IntaNBerliaN berkata...

echa.. yg pasal pakai 'baju' tu... mksudnya udang yg kak ina msk tu.. xbuang kulit..hihii

cik ika berkata...

senyummm~~

Nazayiena berkata...

Senyum itu satu sedekah....

shahrazali berkata...

ok.....tgh senyum la ni...

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Cik Ina Do Do Cheng

hahaha kalau laa leh dapat rantai besar mcm tu emas pulak tu emmm memang tido pun saya senyum kak ahaks..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:maszull

yer betul tu kak..jadi jom laa kita senyum banyak2..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:IntaNBerliaN

ooo..maknanya sebelum ni akak kasi bogel la udangtu ekk heheheh

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:cik ika

jom sama2 kita berbalas senyum!!!

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Nazayiena

yer betul tu kak!!

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:shahrazali

ikhlas ke tak senyum ko ni..ko senyum sumbing je aku tengok hahaha

sharahgorgeous.blogspot.com berkata...

Senyum nampak...mesti ada apa2 ni...dapat hadiah dari Mr. Saiful lagi ka? Kalau dia beli hadiah mintak dia beli kat aku sekali. Aku blh join hang senyum...

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:sharahgorgeous

mana ada laa..hang nak join boleh tapi aku bagi kertas balut hadiah jaa..amacam boleh ka??

dela berkata...

senyum... esok gaji..hhee

Eera Shera berkata...

semua senyum dunia pun indah ;)

LYAfrina berkata...

senyumlah dr hati..
senyuman itu sedekah :-)

Lady Milo berkata...

tengah sakit hati... nak senyum susah sikit... huhu

anisalya berkata...

senyum tu kan ke sedekah. walau hari kita teruk sekalipun tak salah untuk senyum. at leasr hati rasa tenang sikit kan...

Masya berkata...

senyumlah dengan seikhlas dr hati ... walau apa jua yg bersarang didalam hati.. hahahaha.. jiwang lah pulak...

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:dela

ooo patut laa senyum ekkk

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Eera Shera

yup betul tu ;-)

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:LYAfrina

senyum dari hati yang benar2 ikhlas

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Lady Milo

ni apa hal lak LM sampai susah nak senyum ni..tgh sakit ati ngn sape? story laa skit huhuhu

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:anisalya

senyum tu kan salah satu terapi bg tenang hati

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Masya

aikk baru tersedar ker akak tu memang jiwang hahaha

ikatankasihku berkata...

nice pic

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:ikatankasihku

tq akak.. ;-)

Kancil 8349 berkata...

comelnya,...nice

aimie amalina berkata...

semileeeeeeeeeeeeeeeeeee :")