15 Februari 2012

WORDLESS WEDNESDAY!!!!!






p/s: kalau ngan mak aku mesti dah kena penampo dah kalau macam ni punya perangai..

43 ulasan:

Mr.Clive berkata...

hahahah
ni namanya tak beradab...zzz

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Mr.Clive

tu laa..mak mertua tengok boleh pitam..hahaha jauhi laa aku dr perangai mcm tu..

Si BuDaK KaChAk berkata...

ni nk msk ke nk terjun dlm kuali tu??hehe

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

mlmpau benor ni..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Si BuDaK KaChAk

hahahaha

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:nuyui a.k.a miss YUI

tu ar pasal..yui jgn tiru gaya macam tau hahaha

Lya Colours berkata...

motif nak kene naik sampai atas dapoq?

Faidhatul Arfah berkata...

wah dasyatttt hahahaha



anyway already follow u heee :)

~kiinaa~ berkata...

amboih, hover betul sampai duduk atas kabinet :p

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Lya Colours

agaknya minah ni sengal kot..huhuhu

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

entahlah pada cik ina okey je, alah budak-budak nakal sikit, nanti dah besar dah kahwin berubahlah dia. kenalah nasihat elok -elok : )

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Faidhatul Arfah

ok terima kasih sudi komen n singgah yer

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:~kiinaa~

mungkin budak ni terlebih semangat memasak ni

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Cik Ina Do Do Cheng

kena nasihat kalau tak memang hancussss!!!

El-Janna berkata...

pehhhhhhhhhhh hahhhaa

El-Janna berkata...

pehhhhhhhhhhh hahhhaa

shahrazali berkata...

laaaaaa......anak sape la ni...
nape x baring terus atas tu..haha..

delarocha berkata...

mak aiiii

IntaNBerliaN berkata...

tu diaaa.. dasyat nih..

Teenager Housemaid berkata...

ohmaigod..
hahaha..
siapa lah yang masak gaya gini ni?? teehee~

Masya berkata...

hamboi.. sampai macam tu sekali... ni klu dengan mak kt mau sebulan tak habis² kene bebel huhuhuhu...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ berkata...

uit.......ape ke trok beno rupenya ? ish2....reject kalau nak wat menantu :P

Suraya Baharun berkata...

ish...ish....memasak gaya ape tu??

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:El-Janna

hahaha janna jgn tiru tauuu

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:shahrazali

baring terus??? hahaha

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:delarocha

mak ai tak mak ai mak u tak mak u...hahahaa

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:IntaNBerliaN

tu ar dasyat kan kak!!!

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Teenager Housemaid

budak ni dah terlebih excited nak masak tu kot

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Masya

tu laa klu ngn mak saya mau kna marah giler2 ni

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡

hahahaa terus cancel yer

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Suraya Baharun

memasak gaya calon menantu pilihan

maszull berkata...

assalamualaikum...nape mcm tu teruk sekali menggoreng...:)

mizzkechique berkata...

mcm ni pun ada?? hahahha

sharahgorgeous.blogspot.com berkata...

mak hang bagi penampo...aku tambah lagi satu penampo...

Kancil 8349 berkata...

teruk punya perangai...hahaha


Jom singgah ke blog Kancil

http://www.kancil8349.blogspot.com/2012/02/jawapan-daripada-wordless-wednesday-27.html

msredcheesecake berkata...

gf sape la ni? hheee...

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:maszull

hahaha xtau nak kata laa kak!!

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:mizzkechique

rasa nak tampo jer suh budak tu turun dr dapur tu

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:sharahgorgeous

berani ker ko nak tampo??? hahaha
ala tampo jer aku pun nak join!!!

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Kancil 8349

ni aksi baru kat dapur agaknya kancil..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:msredcheesecake

kalau macam ni punya perangai leh ada bf ka hahaha..mau pengsan bakal mak mertua tgk cmni punya gaya!!

^^eKaTiKaH^^ berkata...

ape punye anak dare nie -___-

QasehnyaRania berkata...

ni kalau jadi menantu ,mau mak mentua pengsan ni...

salam kenal yer echa...best layan lagu kat blog u ..njoy ... :)