02 Mei 2012

WORDLESS WEDNESDAY!!!!


43 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sama2la kt..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:nuyui a.k.a miss YUI

yer betul tu sis..

Lya Colours berkata...

alhamdulillah..

lelamaisara berkata...

InsyaAllah...

saffiya_aleesya @ echa berkata...

to:Lya Colours

ke arah kebaikan bersama kan!!

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:lelamaisara

sama2 laa kita ;-)

ikatankasihku berkata...

gambar yg memberi seribu makna :)

elyna mirsada berkata...

sma2 r kita ke arah yg lbh bek

Masya berkata...

insyaallahh... aminn....

Masya berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Cik Nur berkata...

basahkan lidah dgn kalam ALLAH, teramatlah tenang.. :)

Athirah Rosli berkata...

hikmah berzikir - murahkan rezeki :)

Kancil 8349 berkata...

Alhamdulillah

nur anis berkata...

semoga begitulah selalu...

LydSunshine berkata...

zikrullah... perkara yg senang tapi orang selalu berat nak buat. Huhu.

LydSunshine berkata...

zikrullah... perkara yg senang tapi orang selalu berat nak buat. Huhu.

khairul berkata...

beerzikirlah kita semua

shahrazali berkata...

berzikir jauh lebih baik dari mengumpat...

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:ikatankasihku

yer betul tu kak.. ;-)

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:elyna mirsada

yer betul..lebih baik bermula dari sekarang dari langsung tak mulakan apa2 pun kan..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Masya

amin..berubah utk jadi lbh baik

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Masya

ala takpe apa nak segannya takmo publish..huhuhu rugi laa akak dtg penang tp sy tak dpt jumpa akak!!

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Cik Nur

yer betul tu..jadikan amalan harian

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Athirah Rosli

yer salah satu dari hikmahnya

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Kancil 8349

alhamdulillah utk kebaikan kita semua

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:nur anis

insyaallah sama2 jadikan amalan dlm kehidupan seharian

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:LydSunshine

yer kadang2 hanya dijadikan sekadar perhiasan pulak dlm kereta..tp tiada sebutan2 zikir pun di bibir

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:shahrazali

yer betul tu bro..kurangkan mengumpat banyakkan berzikir.

Obat Tradisional HIV AIDS berkata...

Perkara gampang tapi orang nak mudah melaksanakan....:D

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Obat Tradisional HIV AIDS

sama2 kita amalkan perkara yg mudah ni yer..

sudipVSsenduk berkata...

jadikan amalan seharian...
ada hikmahnya tanpa kita sedar

Sis AI berkata...

Pringatan yg sgt baik sis. InsyaAllah...

sharahgorgeous.blogspot.com berkata...

Insaf aku...

LYAfrina berkata...

setiap masa

Cik FaRiZaM berkata...

gambar yg memberi 1000 makna >_<

:)

muhasabah diri

laskar pelangi berkata...

semoga kita semua diberkati olehNya :)

IntaNBerliaN berkata...

setiap kali ada kesempatan, kita sentiasalah berzikirkan.. walaupun smbil masak tp blh je baca dlm hati

zulhilmi tempoyak berkata...

tak susah tak resah.. tp biasanya tak ingat nk buat kan... berusaha... InsyaAllah...

Faidhatul Arfah berkata...

alhamdulillah. :)

wahida berkata...

ingat mengingati lah sesama kita...

iEdA berkata...

sentiasa ingat Dia...insyaAllah ^_^

Obat Alami Hipertensi berkata...

widiewh.... :D

septiandi berkata...

nice share :)