10 Mei 2012

Tajamnya Kertas...

Assalamualaikum Semua..

Baru kejap tadi aku fotostat dokumen kat ofis ni..tebal laa jugak kertas tu..tetiba jari aku terkena kertas..adoii sakitnya.tengok2 dah ada kesan luka..perghh tajam laa kertas ni..jangan sangka benda yang tak bahaya ni tak boleh cederakan diri kita yer..luka macam jari terkena pisau jer..pedih lorrr!! so korang2 hati2 tau kalau guna kertas tu kang ada plak terluka jari cam aku pulak hehehe

34 ulasan:

Suraya Baharun berkata...

haah..kertas memang tajam..kalau terkena..pedih sgt rasanye kan??

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Suraya Baharun

tu laa pasal..pedih jari ni ;-(

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

pernh kena..mmg besh! huhu

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

dulu mase aku kj ofice selalu kena siot.. memang pedih giler.. menusuk kalbu.. hehe

nur anis berkata...

betul tu kak..saya pun pernah kena..huhu...kena kat bibir pun pernah.,.sebab gatal main-main kertas kat bibir..

Bidadari Besi berkata...

Memang pun.
selalu terkene macam ni. Berdarah jari tawww

LiNda berkata...

huuu..dulu linda 3 4 kali gak terkena, memang pedihhh

Lya Colours berkata...

saya ada jugak kene. mmg pedih. dah la halus je luka tu. kene air mmg terbaik btol la

LydSunshine berkata...

Tu nama dia 'paper cut'. Memang selalu kena.

aizamia3 berkata...

macam mana berhati2pun sesekali pasti kena..

lisa berkata...

lisa x pernah kena lagi..sakit ke? huhu letak ubat :)

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:nuyui a.k.a miss YUI

mmg sedapppp!! hahaha

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine

haa tau takpe sampai sekarang dok rasa sakit n pedih lagi

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:nur anis

adoii camne leh men kertas kat bibir pulak tu dik oiii?? hehehe

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Bidadari Besi

tu laa sama la kita..berdarah gak tp sikit jela sbb luka tu halus tp pedih tau

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:LiNda

tu laa pasal..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

to:Lya Colours

ni dok tengah menanggung pedih laa jari ni..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:LydSunshine

ooo ye ke..pedihhhh tu

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:aizamia3

yup betul tu..sokong 100% ;-)

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:lisa

sakit laa sis..walau luka tu halus tapi pedih tau ;-)

maszull berkata...

assalamualaikum ecah...betul tu jgn sangka yg yg tenang x ada buayakan...:)

Cik Nur berkata...

kertas baru mmg bahaya..kena hati2..
kadang botol platik pun boleh membahayakan..

IntaNBerliaN berkata...

mmg tajam kan.. akak dh banyak kali jadi camtu..

Masya berkata...

kertas baru memang tajam.. selalu jugak terkena... kat jari.. hadoilahhh.. sakitnya..

lelamaisara berkata...

memang tajam...saya selalu kena jugak...huuu

anitadiana berkata...

memang tajam pun bisa kalu kena..selalu juga kena kat opis ne...

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:maszull

buaya?? takut laa kak!! hahaha

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Cik Nur

yer betul tu..hujung botol tu mmg tajam..klu kena perghhhh memang tahap menangis lorr

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:IntaNBerliaN

tu laa pasal..oo akak pun selalu kena ekk

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Masya

betul tu!!tajam tau..kena sampai luka jari ni.

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:lelamaisara

oo ye ker, ok takpe pasni kita kena berhati2 ngan kertas hehehe

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:anitadiana

ha'ah tajam lorr kak..xpe pasni akak hati2 kat opis yer ;-)

fieda berkata...

pernah kena..terutama a4 yg baru bukak tu..sedar2 jer dh pedih..mcm kena pisau..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:fieda

ha'ah sedar2 je dah pedih dah