24 Oktober 2011

BORONG KASUT

Aku xtau laa kenapa aku suka kasut lak skrg ni..bukan bermaksud sebelum ni aku x pakai kasut tapi kali ni aku leh lak layan borong kasut ngn member ofis aku..tapi serius laa aku cakap kasut2 yang aku beli ni  tak laa dari jenama2 yang mahal tak hengat tuu..aku pun bukan tau sangat pun jenama2 mahal ni..ececehhh kang kata kaki aku ni gatal pakai kasut mahal nampak sangat menipu kan...ala2 alergik gitu pakai kasut mahal padahal memang x mampu nak beli pun..bukan xmampu nak pakai cuma x mampu nak beli jer..(ayat xboleh blah)haa laa giler kau nak membeli kasut sepasang harga dekat setengah bulan gaji aku tu..kang ada yang makan kasut bila nak sampai hujung bulan hahaha...aku pun xtau la mcm mna aku boleh buat otak seminit sampai aku leh beli sampai 3 pasang kasut dalam 1 masa..padahal serius laa aku gitau sebulan sekali je aku beli kasut..korang tau sebab ape??..sbb aku ni memang pengganas pakai kasut..aku klu ada kasut yang aku suka kan memamg kasut tu jela yang aku pakai ke mana pun..sebab tu aku suka beli kasut yang senang di pakai dan disuai padan dgn baju apa pun..kang jadi macam sepupu aku beli kasut x mengagak last2 baru pakai sekali dh masuk blog preloved..nak beli boleh tapi jangan la sampai membazir..tiru macam aku ni..beli dah la murah pastu senang di pakai nak g mana pun..ni beli kasut punya la vogue tumit kasut pun 3,4 inci segala last2 terpelecok hahaha..serius aku ada pengalaman pasal kasut ni..benda ni jadi depan mata aku..ada sorang minah ni ngan boy dia laa..jalan berkepit mengalahkan boy dia tu dah lumpuh sampai nak kena berpegang berpaut pinggang sume, siap pakai specs ala2 JLO jalan pun catwalk ja yela kan pakai kasut tinggi pastu tebal lak tu last2 lenggok punyer lenggok terpelecok depan budak2 bujang lelaki yang tengah dok melepak..hadoiiii malu giler siot..yang pakwe lak leh lak kutip awek dia yang dh tergolek tu..ala aku rasa pakwe dia tu mmg laa malu giler tapi nak buat cmne kan..tolong jela angkat awek dia yang dh macam kerbau tergolek kena sembelih jer hahahaha...wehhh aku tengok hari dh nak ujan laa..aku ingat nak balik umah cepat laa..payung nak g tmpat parking xbwk lak, kang ada lak yg jd memori daun pisang jap lagi..k laa aku ada laa amik gambo kasut aku yang xbape nak cun tu..tapi xpela xcun pun janji beli pakai duit gaji aku sndiri...ada aku kisah?? hahaha ala mlawak je di ptg ari ni xkan nak sentap kot ahakkkss







6 ulasan:

~ DADDY ADANDO ~ berkata...

same with my wife...suka beli kasut...sampai dah tak muat almari kasut...
lepas tu sedekah pada causin causin dia..

Habit ko wanita ngan kasut ni...

saffiya_aleesya @ echa berkata...

hahaha nak uat cmner bro...habit pompuan..jd sbg org lelaki ni kna sabar ler yer layan kerenah org2 pompuan mcm kami ni..;-)

akuadalahaku.. ^_^ berkata...

singgah n follow sini..
cntk blog awk.. pink.. suka..^_^
jmpt singgah blog ika

http://akuadalahaku20.blogspot.com/

oshin-jamel berkata...

chantekkla kasut nie....ble bgtao rege x?kotla nk suh beli kan...skeeeee sgt nie~!

oshin-jamel berkata...

akk ade anta email..nnti cek k :)

QasehnyaRania berkata...

kasut dan ppuan mmg tak boleh dipisahkan..jenama blkang kire..jji sedap dan selesa dipakai kan echa :)

lawak j minah tu ..huhu