13 September 2011

Salam Lebaran....

Hari ni dah pun masuk 15 Syawal..Agak terlewat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya pada semua bloggers..sibuk beraya sampai xsempat nak update blog hehehe..Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya pada semua terutama keluarga dan paling tak lupa Encik Saiful..Tahun ni Encik Saiful bagi duit raya..siap uat surprise lagi.dia dh letak siap2 kat dlm keta..aku dpt duit raya rm101..hanya aku dan Encik Saiful saje yang tau ape makna angka2 tu..satu angka yang sgt bermakna buat kami berdua..Tahun ni tema kami sekeluarga warna kelabu..cuma akak aku n family dia je uat warna kuning air..gambar pagi raya xdpt nak upload sbb guna camera abang ipar aku..pe2 pun walaupun dah 15 Syawal tp aku masih lagi dlm mood raya..Hari ni kat ofis aku ada jamuan raya..macam2 makanan yang aku tengok dan macam2 jugak la makanan yang dah masuk dalam perut aku ni..jangan aku sakit perut malam ni dah ler..hehehe

Tiada ulasan: