28 September 2011

Hari Yang Haru Biru

Hari ni kat ofis aku ada lawatan dari MPC dan dari pihak atasan jugak..nak tgk keadaan ofis aku ni ok ke tak atau mcm kat gudang fail dan kertas hehehe..macam biasa laa lg sebulan nak lawatan ofis aku dh mcm org gila kemas segala macam dokumen..siap suh staff datang ari sabtu untuk bergotong royong clearkn ofis..hissh ape kes..jd segala barang2 yang ada atas meja aku mcm bunga2 cinta ke, frame ke, bekas pen aku yang comei2 sume kena bg clear.. sume peralatan kena simpan dlm laci.nasib baik x suh pc pun simpan dlm laci hahaha..tapi faham2 sudeyyy aku n the gang klu tak sampai tarikh lawatan selagi tu la buat bodoh je.. kemas tu mmg la kemas kang kata x mengikut arahan plak tapi ala2 kadar jela..bila dah makin dekat hari nak lawatan, baru lah aku n the gang nak berkemas beria bagai...pagi tadi pihak MPC dan pihak atasan datang tanpa sebarang signal..lawatan mengejut siottttt..fuhh sementara diorang check unit lain, unit aku bagai nak gila kemas segala apa yang ada atas meja..mmg la sblum ni dh brkemas tp atas meja nak jugak bagi clear...lawak lak aku tengok sume kelam kabut berkemas selamat kan segala barang yang ada atas meja..emmm ape2 pun bilik aku clear, cuma ada la kena tegur sikit2 :-( aahh x kisah la janji bala dah lepas..serius aku betul2 rimas ngan ragam diorang ni..xpela sebagai pekerja kita layankan aje.. BAIK BOSSS!!!!!

Tiada ulasan: