17 Februari 2013

Sudah..Cukup Cukup Sudah!!!



Assalamualaikum Semua..
 
Alhamdulillah akhirnya aku berjaya jugak update satu entri baru untuk Tahun 2013 ni.. Pe kes lama sangat menyepi?? ada laa kes nyer hahaha..dah setengah tahun aku x update ape2 cerita pun..entah laa aku pun tak tau laa kenapa aku jd malas nak update blog.. bukan blog x berjengah..tp xde pe yang nak di update kan huhuhu..
 
Kali ni cuba mengumpulkan semangat rajin tu balik..aku jenguk blog kawan2 tp hanya menjadi silent reader..cukup laa hanya memerhati dan tahu khabar berita terbaru kawan2 dari jauh..itu sudah cukup. tak komen bukan bermakna aku x membaca setiap entri terbaru kawan2..yer dak!! Ape pun harap2 semangat untuk kembali rajin untuk update blog ni tak pancit di tengah jalan..harap2 korang ingat aku lagi..kalau x ingat tu cuba hantuk kepala korang kat dinding sikit dengan harapan ingatan korang pada aku kembali pulih..hehehe!! Ok laa sebelum melalut baik aku mengundurkan diri..Sekian. Yang Dekat Tapi Jauh..(Ceehh ayat x leh blah!!)

21 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sbb ingt yui trus komen ni..punya lama mnyepi kan..hihi..sihat?

wlcome back =)

Cik Nur berkata...

uuu...lamanya menyepi..!
selamat kembali... :)

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To: nuyui a.k.a miss YUI

time kasih sbb ingat..sihat je yui..bertambah sihat ahakss

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Cik Nur

tu laa pasal..hehehe..ok time kasih yer.

MizzTina berkata...

hah, bru muncul.. lama xnmpak kasut pink ni...

Mrs Lurve berkata...

lama btl xde entry dr echa..
tertanya2 ke mana menghilang..

Kesuma Angsana berkata...

xpelah ada masa update sikit2 kan

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To: MizzTina

pasni kasut pink muncul selalu k..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Mrs Lurve

ada je ni cuma x update entri baru je..x hilang kmana pun sis..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

To:Kesuma Angsana

yer..cuba kembalikan mood berblog tu kan

miss niedNied berkata...

woahhh..! rasanya da lama sis tak update blog. ingt kan da tk berblog lagi.sobsob....
btw sis rerajin update taw, blog sis mmg one of my fevret! :) take care yaa

Kesuma Angsana berkata...

singgh dtg lagi hehehe

sharahgorgeous.blogspot.com berkata...

Laaaa....Ada lagi rupanya budak Echa ni...he3

El-Janna berkata...

wwaaaahhhhh da senyap2 jee.mencik

Masya berkata...

assalamuaalaikumm..
confuse kejap.. rasa macam dah komen... tanya kenapa lama x update blog, cepat²lah update rindu...

Mas Zull berkata...

assalamualaikum saffiya...lama x dengar cite selamat kembali...:)

Lia Ilnia berkata...

Tengok tarikh entri memang lama x update. Apa2 pun semoga semangat update entri datang sentiasa. Singgah balas. :D

QasehnyaRania berkata...

selamat kembali echa..lama menyepi :)

QasehnyaRania berkata...

selamat kembali echa..lama menyepi :)

iEdA berkata...

Hai echa..haha...mmg lama betol menyepi yea..sm lah kita.nk update mcm sllu mmg sgt2 kurang dh..adesss

mamak tongkang berkata...

poyonya. dah la kedekut nak tumpangkan aku.