27 April 2011

Xsuka Xsuka Xsuka...!!!


hari ni kat ofis dalam kul 9 pagi ada satu taklimat pasal kebersihan ofis..kira hari ni ada gotong royong membersihkan ofis la kira nyer...so dalam bilik meeting aku buat muka toya dan tadah telinga jela dengar pengarah aku a.k.a makcik tua memekak bagi taklimat n buat perbincangan..aku malas nak melayan pasal aku malas nak terlibat benda2 mcm ni..serius aku x suka dan x berminat..kebersihan ni sebenarnya bermula pada diri kita sendiri.. xkan dah besar2, umo pun dah banyak masih lagi nak diajar cara nak susun fail, kemas meja, tagging semu aset ofis..keje kita, kita la kene buat. xde makna nyer aku nak bergotong royong segala..korang yang pemalas biar tempat korang berselarak ngan fail x tagging elok2 pastu ada hati nak ajak aku buat keje amal begotong royong ni. banyak lagi keje amal yang aku boleh buat selain buat benda2ni semua..keluar dari bilik meeting semua start gotong royong..kemas bilik fail la segala tapi aku malas nak layan n aku terus dok uat keje kat tempat aku..ape kes nak marah aku?? tempat aku bersih ok!!! korang yang buat sepah so pandai2 korang la kemas..x kuasa aku nak buang tenaga aku buat semua ni..aku x kira aku kata aku xnak buat so aku x nak buat laa..muktamad!!! ada aku kisah???

Tiada ulasan: